YENİ MÜZİKLER :

Ahmet Kaya albüm dinle


Ahmet Kaya Müzikleri Dinle,Ahmet Kaya Şarkıları Dinle,Ahmet Kaya Eski Şarkılarını Dinle,Ahmet Kaya full Müzikleri Dinle,Ahmet Kaya Full Dinle,Ahmet Kaya Damar Dinle,Eski Damar Şarkıları Dinle,özgün müzik Dinle,damar Mp3 Dinle,damar Mp3 leri dinle,Ahmet Kaya Klipleri izle,Full Damar Dinle,Damar Müzikleri Dinlemek,Süper Arabesk Şarkılar,Reklamsız Müzik Dinle,Donmadan Şarkı Dinle,Eski Süper Damar Şarkılar


 Full Ahmet Kaya Şarkıları;
Ahmet Kaya - Amena.
Ahmet Kaya - Acılara Tutunmak.
Ahmet Kaya - Agladıkça.
Ahmet Kaya - Al Öfkemi.
Ahmet Kaya - Ayrılığın Hediyesi.
Ahmet Kaya - Baba.
Ahmet Kaya - Bahtiyar.
Ahmet Kaya - Balşım Belada.
Ahmet Kaya - Başkaldırıyorum.
Ahmet Kaya - Benden selam söyleyin.
Ahmet Kaya - Birazda Sen Agla.
Ahmet Kaya - Can Yoldaşım.
Ahmet Kaya - Dardayım.
Ahmet Kaya - Derleme.
Ahmet Kaya - Dersimliler.
Ahmet Kaya - Diyarbakır Etrafında.
Ahmet Kaya - Doruklara Sevdalandım.
Ahmet Kaya - Giderim.
Ahmet Kaya - Hasretinden Prangalar Eskittim.
Ahmet Kaya - Hey Göklere.
Ahmet Kaya - Hic Bir Şeyimsin.
Ahmet Kaya - Honaz.
Ahmet Kaya - Hoşcakal Gözüm.
Ahmet Kaya - Kafama Sıkar Giderim.
Ahmet Kaya - Kara Yazı.
Ahmet Kaya - Karanlıkta.
Ahmet Kaya - Katlime Ferman.
Ahmet Kaya - Kendine Iyi Bak.
Ahmet Kaya - Kirvem (Munzurlu).
Ahmet Kaya - Konuşması ve Ağladıkça.
Ahmet Kaya - Korkarım.
Ahmet Kaya - Lili Marlen Türküsü.
Ahmet Kaya - Metris Türküsü.
Ahmet Kaya - Nerden Bileceksiniz.
Ahmet Kaya - O Vahşi At.
Ahmet Kaya - Odam Kireç Tutmuyor.
Ahmet Kaya - Oy Havar.
Ahmet Kaya - Oy Zulüm.
Ahmet Kaya - Hani Benim Gençligim.
Ahmet Kaya - Ramazan.
Ahmet Kaya - Rinnanay.
Ahmet Kaya - Sabır Kalmadı.
Ahmet Kaya - Sel dag.
Ahmet Kaya - Siz Yanmayın.
Ahmet Kaya - Söyle.
Ahmet Kaya - Tutuşur Dizelerim.
Ahmet Kaya - Ucun Kuslar Uçun.
Ahmet Kaya - Uçurtmam Tellere Takıldı.
Ahmet Kaya - Yakamoz.
Ahmet Kaya - Yalancı Ayrılık.
Ahmet Kaya - Yazamadım.
Ahmet Kaya - Yaşamadın Sen.
Ahmet Kaya - Yetiş Nerdesin.
Ahmet Kaya - Yüregim Kanıyor.
Ahmet Kaya - Çökertme.
Ahmet Kaya - Ölürüm Kardeş.
Ahmet Kaya - Özgür Çagrı.


Ahmet Kaya'nın Hayatı

1957 yılında Malatyalı bir ailenin beşinci çocuğu olarak doğdu.[2] Babası Sümerbank mensucat fabrikasında çalışan bir işçiydi. İlkokulu Malatya'da okudu. Müzikle altı yaşında babasının hediye ettiği bağlama ile tanıştı. Okuldan geri kalan zamanlarında plak ve kaset satan bir dükkânda çalışmaya başladı. Ailesinin geçim sıkıntısı çekmesi nedeniyle 1972'de İstanbul Kocamustafapaşa'ya göç ettiler ve okulu bırakmak zorunda kaldı. İşportacılık ve çeşitli işyerlerinde çıraklık yaptı. Bu dönemde küçük bir yerleşim yerinden büyük bir şehre taşınmanın ve alışmanın sıkıntılarını yaşadı. Bu sıkıntılarını bir belgeselde şöyle dile getirdi:
« Onlarla konuşmuyordum çünkü onlarla konuşamıyordum. Giyimleri başkaydı, konuşmaları başkaydı. Onlar gibi konuşmaya çalışıyordum. Mesela terziye gidip, onlar gibi pantolon diktirmeye filan başlamıştım. Terzinin yaptırdığı pantolonların üzerime uymadığını görüyordum. Onlara yakışıyordu bana yakışmıyordu. Bir kız vardı bizim okulda; herkesin bir aşkı vardır, çocukluk aşkı. Bir gün gittim dedim ki: 'Biraz seninle konuşak beş dakika, kaçıyorsun hep...' Bana dedi ki: 'Rica ederim.' Öyle bir ağrıma gitti ki: 'Ben de sana rica ederim,' dedim.. Ben o zaman anlamını bilmiyordum, yani onu bir küfür zannettim.[3] »
Onaltı yaşında yasadışı afiş basmaktan hapse atıldı.[2] Daha sonra birkaç arkadaşıyla birlikte Halk Birimleri Derneği'nin çalışmalarına katıldı. Bu çalışmaları sırasında çeşitli etkinliklerde bağlama çalmaya devam etti. Boğaziçi Üniversitesi'nde yapılan bir etkinlikte Ruhi Su ile tanışma fırsatı buldu ve Mahsus Mahal isimli Ruhi Su türküsünü söyledi. 1978 yılında Gelibolu'da askerlik yaptı, bu arada askeri orkestrada müzik çalışmalarına devam etti. Askerlik dönüşü Emine Kaya ile evlendi ve 1982 yılında kızları Çiğdem doğdu.

Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. full Arabesk Albüm Online Mp3 Müzik Kesintisiz Damar Şarkı Dinle... - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger