YENİ MÜZİKLER :

Gülden Karaböcek Dinle


GÜLDEN KARABÖCEK ŞARKILARI:
Gülden Karaböcek - Duyarmısın Feryadımı.
Gülden Karaböcek - Ahu Gözlüm.
Gülden Karaböcek - Akşam Güneşi.
Gülden Karaböcek - Ara beni Bul beni.
Gülden Karaböcek - Ağlıyor Ağlıyorsun.
Gülden Karaböcek - Ağlıyorsam Yaşıyorum Ben.
Gülden Karaböcek - Aşığım Seviyorum.
Gülden Karaböcek - Bahtıma Yanarım.
Gülden Karaböcek - Ben Olmalıydım.
Gülden Karaböcek - Canmı Dayanır.
Gülden Karaböcek - Dilek Taşı.
Gülden Karaböcek - Gel Bari Bari.
Gülden Karaböcek - Gitme Turnam.
Gülden Karaböcek - İçim Yanar.
Gülden Karaböcek - Kara Tren.
Gülden Karaböcek - Konuşsana Birtanem.
Gülden Karaböcek - Küstüm Sana Dünya.
Gülden Karaböcek - Küstürdün Gönülü.
Gülden Karaböcek - Kır Çiçekleri.
Gülden Karaböcek - Kırılsın Ellerim.
Gülden Karaböcek - Kısmet Olursa.
Gülden Karaböcek - Mahkummuyum Ben.
Gülden Karaböcek - Mavi Mavi.
Gülden Karaböcek - Mecburum.
Gülden Karaböcek - Mutluluga Geç Kaldım.
Gülden Karaböcek - Nem Kaldı.
Gülden Karaböcek - Otel Odaları.
Gülden Karaböcek - Oy Beni Beni.
Gülden Karaböcek - Oy Dünya Dünya.
Gülden Karaböcek - Sen Evlisin.
Gülden Karaböcek - Sevdalım.
Gülden Karaböcek - Sevmez Olaydım.
Gülden Karaböcek - Silemem.
Gülden Karaböcek - Sonum Olursun.
Gülden Karaböcek - Sürünüyorum.
Gülden Karaböcek - Tek Sevenim Sen Olsan.
Gülden Karaböcek - Unutursun.
Gülden Karaböcek - Yaylalar.
Gülden Karaböcek - Yağmur.
Gülden Karaböcek - Yeşil Ördek.
Gülden Karaböcek - Yüregin Bir Taş.
Gülden Karaböcek - Çeşme.
Share this article :

Yorum Gönder

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. Albüm Dinle - Yeni Albüm - Son Albüm - 2014 Albümü - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger